کفش های ایتروتیک برای نوروپاتی

درد مزمن در اندام تحتانی معمولاً توسط افرادی که دچار نوروپاتی محیطی هستند ، دیده می شود. متخصصان مراکز نوروپاتی  در صدر تشخیص و معالجه نوروپاتی محیطی قرار دارند و درد در اندام تحتانی در پا ، مچ پا و پایین پا به عنوان کانون توجه قرار دارد. در دوران یونانی و ارتوتیک در زمان روم ، درد مزمن به طور کلی با فرمولاسیون های مواد مخدر مبتنی بر خشخاش ، مسکن های آرام بخش ناشی از گیاهان و مارمولک های برقی برای درد مزمن عصبی و سردرد درمان می شد.

درمان نوروپاتی محیطی با یک جواب پایان نمی یابد. ما کلیه راه های درمانی از جمله فیزیوتراپی و رفع فشار عصب را ارزیابی می کنیم و برنامه ای بی نظیر پیدا می کنیم که فراتر از روش های ساده کنترل درد است.

روشهای درمانی ارتوتیک مخصوصاً برای مبتلایان به نوروپاتی دیابتی مفید است که غالباً در اندام تحتانی آنها عوارض و جراحاتی دارند. برای کاهش درد و بهبود درمان می توان تغییرات سبک زندگی و حتی تغییر رژیم غذایی ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید : درمان دختر 14 ساله مبتلا به نوروپاتی

اگر از نوروپاتی دیابتی رنج می برید ، یک راه عالی برای جذب درمان در زندگی روزمره استفاده از ارتوتیک های ساخته شده یا کفش های خاص است. معمولاً از مواد پشتیبان مانند پلیمر پلاستیک یا فیبر کربن ساخته می شود ، اینها در جذب شوک کمک می کنند و می توانند از قرارگیری پا جلوگیری کنند.

ارتتیک عملکردی ، یکی از دو دسته ارتتیک ، برای اصلاح ناهنجاری های مختلف پا و در عین حال پشتیبانی ساق پا به کار می رود.

ارتتیک های تکمیل کننده ، دسته دوم شامل بریس ها ، اسپلینت ها ، چدن ها ، صفحات راه رفتن و میله های شبانه است. به طور کلی از این نوع ارتزها برای تسکین درد پا و کمک به اصلاح مشکلات پا استفاده می شود.

درمات ارتوز بیمار نوروپاتی

با توزیع مجدد وزن به مناطقی از پا که درد ندارند ، می توان کفش را اصلاح کرد تا فشار بر روی مناطق حساس پا کاهش یابد. تغییرات پاشنه می تواند شامل تغییرات پاشنه پا ، گوه های پاشنه ، شعله های پاشنه ، پاشنه بلند و پاشنه پا باشد.

با پزشک خود در مراکز ارتوپدی فنی در مورد ارتزهای سفارشی و تغییر کفش که می توانید انجام دهید برای بهبود درمان و کاهش درد خود صحبت کنید.

خدمات کلینیک ارتوز – پروتز برتر

کش تویستر درمان ارتوزی چرخش پاها به داخل