• اهواز، کیانپارس، پهلوان شرقی،مجتمع سیمرغ
  •  تلفن تماس : 06133732015
  • شنبه تا پنجشنبه صبح   9:30-12:30 و 20:30-16:30

مصدومیت کریستوفر کنت دروازه بان اتریشی تیم فولاد خوزستان

کریستوفرکنت دروازه بان اتریشی تیم فولاد خوزستان

بیمار اقای کریستوفر  کنت  دروازه بان  اتریشی تیم فولاد خوزستان که در تمرینات تیمی براثر ضربه ی پای یکی از بازیکنان خودی در تمرینات این تیم از ناحیه گونه و فک دچار شکستگی شده و تحت جراحی قرار گرفت و نزدیک به یک ماه از حضور در میدان های ورزشی دور بود.

شکستگی گونه و بینی از اسیب های ورزشی رایج می باشند
این شکستگی ها در اثر افتادن به صورت یا ضربات مستقیم  توپ ،راکت یا برخورد دیگر بازیکنان ممکن است ایجاد شوند.

درمان اولیه با توجه به نوع شکستگی که با جابجایی یا بدون جابجایی است متفاوت است و نیاز به بررسی و درمان توسط پزشک دارد،
پس از انجام  درمان اولیه و سپری کردن دوره نقاهت برای بازگشت به بازی های تمرینی یا مسابقات  نیاز است که از احتمال ضربات جدید به ناحیه آسیب دیده جلوگیری شود ، به همین منظور شرط حضور در مسابقات استفاده از  محافظ صورت یا face guard می باشد.
محافظ ترموپلاستیک صورت یا Face gurd
یک محافظ اختصاصی است که بر اساس قالبگیری از صورت فرد بعد از طی دوره نقاهت اولیه و رفع تورم‌های چشمگیر ، طراحی و ساخته می‌شود. نوع پیش ساخته این محافظ‌ها هم  به صورت محدود در  بازار موجود می‌باشد که قطعاً کارایی چندانی ندارد چرا که جزئیات صورت هر فرد از جمله ابعاد گونه، بینی، شکل و اندازه چشم‌ها و جمجمه متفاوت است و یک قالب ثابت انطباق مناسبی با  صورت‌های گوناگون نخواهد داشت.
در کلینیک ارتوپدی فنی برتر برای دروازه‌بان خوشنام تیم فولاد خوزستان بر اساس قالب اختصاصی صورت محافظ صورت را طراحی کرده و ساختیم و ایشان پس از انجام تمرینات ورزشی با گارد صورت در تاریخ ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ در بازی فولاد در مقابل  استقلال خوزستان با موفقیت درون دروازه حضور داشتند

بعد از درمان

قبل از درمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.